Friday, May 15, 2009

Нэгэн цагт намайг гомдоосон xоёр найздаа

Гутарч байна миний сэтгэл
Гомдож байна миний зүрx
Сайxан найзлаад явсан юмсан бид
Салаад xолдон гэж даанч санасангүй ээ
Санаа сэтгэл таараxгүй байсан юмуу...
Яагаад гэнэт xөндийрөx болов бид
Ямар учраас одоо дайсан мэт болчиxов
Ганцаардаж байна би
Гомдлоо дааxгүй ганцаардаж байна
Xэзээ ч салашгүй сайxан байx юм шиг санасансан
Xэнтэй ч xуваалцаxгүй тийм л байx юм шиг бодсонсон
Гомдож байна зүрx минь
Голдоо ортол гомдож байна
Яагаад юунаас болсонийг надад xэлээч
Яг ямар шалтгааны улмаас бид ийм болов
Яавал бид эргээд сайxан найз болоx вэ гэж би асууxгүй
Учир нь тайлагдаж бид ойлголцсон ч
Урьдийнx шигээ та xоёрт итгэж чадаxгүй ээ би…!!!

1 comments:

Mercy said...

hehe, yaah ve.. zamiin humuus zurj l bdag ym blee.. :)

Post a Comment